Billboardy „Kochajcie się mamo i tato”. Katolickie treści na ulicach Polski

Zapewne każdy z nas widział wielkie banery z hasłem „Kochajcie się mamo i tato” stojące przy ulicach, mniejsze plakaty na przystankach czy większe wiszące na budynkach bloków czy kamienic promujące ideę, by się nie rozwodzić.

O co chodzi w tej akcji? 

Jest to ogólnopolska inicjatywa katolickiej Wspólnoty Trudnych Małżeństw SYCHAR, założona w 2003 roku przy kościele św. Wincentego Pallottiego w Warszawie, która już na wstępie obiecuje, że „Każde trudne sakramentalne małżeństwo jest do uratowania”.

Według Wspólnoty Trudnych Małżeństw SYCHAR, która promuje się na billboardach „Kochajcie się mamo i tato”, do rozwodu nie powinno dojść – nawet, gdy jedno z małżonków jest już w nowym związku czy nawet wówczas, gdy w małżeństwie jest przemoc lub problem uzależnienia jednego z partnerów.

Charyzmatem Wspólnoty Trudnych Małżeństw SYCHAR jest dążenie jej członków do uzdrowienia sakramentalnego małżeństwa, które przeżywa kryzys.

Z danych GUS wynika, że w 2019 roku rozwiodło się w Polsce 65341 par, z czego ponad 43 tys. w miastach. Najwięcej rozwiodło się par w woj. mazowieckim, na drugim miejscu znalazły się małżeństwa z woj. śląskiego.

Banery i Billboardy sfinansowała fundacja jednego z najbogatszych Polaków w Polsce, właściciela firmy EKO-OKNA. Właściciel fundacji Mateusz Kłosek jest osobą bardzo wierzącą i angażuje się w działania religijne.

  • Autor artykułu i fotografii red. Marek Śliwiński

Jeden komentarz do “Billboardy „Kochajcie się mamo i tato”. Katolickie treści na ulicach Polski”

  1. Co za bełkot.. Nie ważne czy się kochacie, czy mąż Cię bije, czy żona ćpani połączą dzieci. Najważniejszą ta katolicka paplanina… Gdyby Bóg istniał to by za takie bzdury do piekła zsyłał 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *